Skämskudde

Helt jävla mör i kroppen efter gårdagens träning. Så jävla stolt över att jag tog mig iväg själv och genomförde det. Brukar alltid behöva ha någon som drar med mig för att träna men inte igår inte. Gjorde roligaste danspasset ever med en helt fantastisk instruktör. Kommer definitiv hänga på hennes pass igen. Avslutade med lite avslappnande yoga...Trodde jag. Har aldrig varit på så jobbig yoga, jag på riktigt svettades av alla övningar. Somnade gott igårkväll vill jag lova.

Lämnade barnen imorse. Var där vid 9 som vanligt och så slog det mig att Elvira börjar ju faktiskt vid 8.20 numera. Så där fick jag stå och skämmas lite när de trodde att hon var sjuk, hehe.

Åkte direkt till stallet, fixade och stökade där, tog en tur med Sookie och sedan åkte jag vidare och passade på att storhandla när jag ändå var ensam.
Sen dess har jag suttit och pluggat och försökt få lite ordning på vad tusan det är som ska göras. Känner mig lite lugnare nu. Tänkte ta en paus och hämta barnen så får jag plugga vidare ikväll när de sover.

Elvira, Vardag | |
Upp