16 Augusti 2016

Jag har lIte höstfeeling i hela kroppen just nu. Jag vet inte om det beror på att semestern är slut och vi är tillbaka i vardagsrutiner eller om det helt enkelt är de kyliga temperaturerna och hårda vindarna som gör det. Hur som helst tycker jag det är fantastiskt mysigt och jag är riktigt laddad inför hösten och allt vad den har att erbjuda.
 
Leah är tillbaka på dagis efter semestern och har fått flytta upp till mellanavdelningen. Jag förvånades verkligen över hur bra lämningen efter semestern gick. Så skönt att hon känner sig trygg trots några veckors ledighet.
  För Elvira blev det en himla omställning eftersom hon började förskoleklass och har fått börja "skolan". Jag tror på riktigt hon växt minst 20 centimeter senaste veckan! Jag var med henne några dagar innan hon fick vara där själv, det verkar gå bra även om hon fortfarande inte riktigt kommit in i rutinerna än och fortfarande kan tycka att det känns lite jobbigt.
 
Leah på Sudersand på Fårö
 
För mig drar skolan igång på måndag så just nu passar jag på att ladda batterier, läsa in saker från förra terminen som känns lite oklara och försöka påbörja det som ska gås igenom de första veckorna i skolan innan praktiken börjar. 
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp