Roadtrip

Fåglarna kvittrar utanför fönstret, det är redan ljust ute. Vintertid.
Jag ligger kvar i sängen, Jimmy sover fortfarande. Så fruktansvärt avslappnade att bara vara vi. Igår droppade vi barnen hos farmor och påbörjade roadtripen mot Gränna. Efter lunchstopp och polkagrisshopping tog vi färjan ut till Visingsö. 
Vi har spenderat gårdagen i fullständig harmoni. Vi har undersökt slottsruinen, legat i hotellsängen och  ätit godis före maten (!), hoppat upp på cyklarna och bara cyklat oplanerat längs ön. Kollat på vindkraftverk, hästar, kyrkor och stränder.
Vi har ätit utan att torka upp efter oss, utan att ha barn klättrande på oss. Kunnat prata till punkt. Kramas!


Så fruktansvärt välbehövligt med en paus. Jag kan ibland känna att vardagslivet gör att man glömmer bort varandra, tar varandra för givet.
Vi behövde tanka varandra lite helt enkelt!


Ska snart väcka karln för lite frukostbuffé, sen sätter vi oss nog på cyklarna igen och fortsätter vår upptäcksfärd innan det är dags att ta färjan tillbaka till fastlandet.

Jag är så jäkla glad över att få vara din fru min älskade! Vi är ett sådant fantastiskt team. Du är min själsfrände, min andra halva. 
Till månen och tillbaka! 💕
| |
Upp