En föreställning om kärlek

Igår spenderade jag och maken lite tid tillsammans i storstaden med god mat och Morgan Allings show på Maximteatern. Var riktigt mysigt att bara vara vi. Äta i lugn och ro, gå på toaletten själv o.s.v. 😂
Barnen hade myskväll hemma med farmor och farfar. 
Jag är så himla tacksam för att vi dels har så fantastiska föräldrar som ställer upp och har barnen så att jag och Jimmy kan göra saker och dels för att det går så himla bra när de väl har barnvakt. Aldrig några som helst problem! Vi hade två sovande prinsessor när vi kom hem.


Showen var helt fantastisk! Vi skrattade så att vi grät och blev så berörda av Morgans historia. Vilken människa! Helt fantastiskt hur han blandade sådan tragedi med komik och verkligen bjöd på sig själv! 


Herr och fru Holmström! (Känns fortfarande helt surrealistiskt att den där mannen är min make och jag hans fru)
| |
Upp