Sjukstuga

Vabkarusellen snurrar runt - runt - runt här hemma. Det började i onsdags kväll med en febrig storasyster, kvällen efter var det sedan lillasysters tur. I lördags var febern borta och vi åkte till landet en sväng för att fixa iordning inför vintern. På kvällen får de båda feber igen. Söndagen valde jag därför att spendera hemma, jag passade på att röja undan medan barnen tittade på film och roade sig själva. Efter en feberfri dag så kom febern som ett brev på posten till kvällen igen. Fattar noll.
Leah hade 38.9 igårkväll och var riktigt sliten.

Jimmy får ta vabben så att jag kan rymma hem till svärföräldrarna för att plugga inför tentan. Måste verkligen lägga i en högre växel om jag ska klara mig igenom detta.
Hittar liksom ingen studieteknik som riktigt passar mig. Har aldrig varit något problem innan men här är det så himla många olika delar man måste kunna. Och man måste kunna dem ingående.

Imorgon väntar auskultation på Danderydsgeriatriken. Känns lite nervigt och spännande måste jag säga!
| |
Upp