Nervous

Vi började dagen med frukostshopping på Lindex vilket var supermysigt. Mackor, juice och honungsmelon. Kan inte klaga på det! Blev ett par grejer att stoppa i paket till Leah och så hittade jag några pyjamaser till Elvira. Och så var det 25 % rabatt, tack för det liksom!

Sen blev det storhandling på Maxi innan vi åkte hem för lunch och nu somnade skruttan i min famn...

Hon har gått ca. 10 steg idag!!
Hon går så himla roligt bara ,  hon tar liksom steg med vänster och sen typ släpar hon högerfoten efter så att hon går lite i sidled, ser så gulligt ut!


Ikväll ska jag iväg och titta på en brudklänning, en riktig brudklänning! Jag är så nervös! Jag har ju hela tiden sagt att jag inte vill ha en traditionell brudklänning utan att jag ska ha någon enklare vit klänning bara. Men så dök den här upp och jag känner att jag måste ta tillfället i akt...

| |
Upp