Klänningsbekymmer

Idag är Jimmy tillbaka på jobbet och jag och Elvira myser hemma. Hade tänkt ge mig ut på en långpromenad i vårsolen men fröken gillar inte vagnen just nu. Gråter oavbrutet och försöker kasta sig ur. Inge vidare mysigt promenadklimat...
 
Alltså det här med att ha flyttmodet i skallen är ju värdelöst. Så mycket som borde göras här hemma men jag har liksom ingen lust eftersom "vi ändå ska flytta". Men jag kan ju inte låta bli att städa på två månader bara för att man inte har lust.
 
Sitter och försöker förälska mig i klänningar till bröllopet, det går sådär. Jag vill inte ha någon brudklänning, brudklänning utan något enklare. Har försökt hitta något på typ nelly.com men allt är så tråkigt. Idag hittade jag dessa två som jag blev lite sugen på men jag vet inte om man vågar beställa från Kina...
 
 
 
Vad tycker ni? 
Gillar olika saker med dem båda.
Jag vill känna mig vuxen och stilren samtidigt som jag inte vill känna mig för gammal och tråkig...
 
 
 
 
 
Bröllop | |
Upp