Helg

Gud så mysig helg vi haft!
I lördags var det som sagt dags för junibacken tillsammans med Alexandra och Felix. Det var supermysigt och barnen hade såå roligt!
Leah röjde runt och var nog glad att hon fick banka och busa bäst hon ville.

I söndags blev jag överraskad med födelsedagsfrukost på Scandic i Infra city. Jag verkligen älskar frukost! Så gott att kunna välja och vraka. Vi åt fantastiskt goda belgiska våfflor! 


Efter frukosten lämnade vi barnen hemma hos farmor och farfar och åkte hem själva. Låg i badet, läste böcker i sängen och åt godis, sån himla lyx!
Och sen mötte vi upp farmor och farfar+barnen och min mamma och åkte och käkade middag  på Tiger. 
Även pappa kom förbi en stund på dagen och lämnade av ett presentkort på kläder. Av mamma fick jag mitt efterlängtade våffeljärn 😀

Igår var vi förbi nya lägenheten, skrev på avtal för garageplats och kollade lekplatserna i området. 29 dagar kvar nu! Drömmer om lägenheten varje natt, inreder, boar, planterar. Gud så jag längtar!
| |
Upp