Full rulle

I onsdags skulle Jimmy på massage som han fått i julklapp. Tyvärr kunde han sig jätteförkyld och jag fick gå istället  (sååå trååkigt). Vilken energipåfyllning! Har känt mig så mycket piggare sen dess!

I torsdags hade Elvira tid hos tandläkaren och gud så duktig hon var. Satt själv i stolen och gapade stort så tandläkaren kunde räkna tänderna och kolla efter hål. Borstningen fick godkänt och inga hål. Nöjd mamma och nöjd tjej som fick en tatuering efteråt.

Igår var jag så himla shoppingsugen så vi åkte till Täby där jag shoppade lite kläder till tjejerna, massa saker till Elviras nya skrivbord i nya lägenheten, födelsedagspresent till Felix som fyller 4 snart och sen blev det en sväng till Hornbach där Elvira fick välja ut en tapet till sitt rum som vi beställde. Tänkte att jag skulle skämma bort mig själv lite men kom hem med shopping åt barnen istället...


Elvira valde mönster på klänningarna , det blev jordgubbar och en med solrosor. Hoppas Leah växer på sig så de kan ha matchande klänningar i sommar.


Och här är tapeten Från Happy Kids som Elvira valde, rosa, så otippat.
| |
Upp