Ergobaby

Gud så jag längtar till helgen! Det ska bli så skönt med lite tid tillsammans med familjen. Och lite ensamtid med min älskade sambo. På söndag ska nämligen barnen vara hos farmor och farfar en stund så vi hinner umgås lite. På kvällen väntar sedan födelsedagsmiddag för mig tillsammans med familjen, så mysigt!
 
Igår hämtade jag ut min efterlängtade bärsele på posten! Har sedan Leah föddes släpat runt på henne i en Babybjörn. Jag tycker tyvärr att de är värdelösa då jag fått så himla ont i rygg och axlar. Fick är ett tag sedan prova en väns Ergobaby och blev förälskad. 
Så imorse blev det Ergon till dagis och Leah sov sött på vägen hem istället för våra vanliga skrikturer. Nöjd mamma, nöjd bebis!
 

 
Imorgon väntar jobb och på lördag ska vi iväg till junibacken med Alex och Felix. Blir nog dåligt med uppdatering under helgen så jag passar på att önska er en trevlig helg redan nu 😙
Leah | |
#1 - - Johanna:

Ergobaby är en toppensele. Ergonomiskt både för barn och bärare. Många får problem med Babybjörn då de är utformade på ett sätt som inte är ergonomiskt för någon. Så bra val 😊

Upp