10 månader

Äntligen lite sol efter helgens vinterrusk! 
 
Imorse kom vi iväg tidigt så vi tog en liten promenad och plockade blommor innan vi gick till förskolan. Så himla mysig!
 
Leah har haft ögoninflammation sen i fredags så vi myser hemma idag också. Blir en sväng ner till bvc för 10-månaders läkarkontroll senare i eftermiddag. 
Kan inte förstå att min lilla bebis fyller 1 år om bara 2 månader!? Vart har tiden tagit vägen?!
 
Jag tycker att Leah är mycket olik Elvira som liten, av det jag kommer ihåg iaf. Elvira var en lugn bebis som mest ville mysa. Leah är motsatsen! Full rulle hela tiden, vägrar sitta still. Klättrar ur både vagn och matstol. Ändå så är Leah "senare" i utvecklingen. Elvira tog sina första steg när hon var ca. 9 månader och knallade felfritt innan hon fyllt 1. Leah verkar inte vara i närheten av att vilja gå. Hon står upp när hon håller i sig och sådär men inte mer än så. Och på något sätt känns det så himla skönt!
För så länge hon inte kan gå så är hon faktiskt min bebis på riktigt. När de börjar gå så är de mer självständiga och fria. Jag har svårt att släppa taget ,  vill inte att min lilla bebis ska bli stor riktigt än. 
 
 
Funderar på vad Leah ska få i 1 års present, det är inte helt lätt eftersom  vi har kvar mycket prylar från Elvira. Men hon skulle behöva några skor till sommaren när hon förhoppningsvis lärt sig att gå. Jag har förälskat mig helt i Kavats kollektion och dessa godingar hamnat definitivt på önskelistan.
 
 
 
 
 
 
Idag ska Elvira ta med en kompis hem så det blir nog full rulle ikväll.
Jimmy är som vanligt iväg på klättring i Fadderbyn.
 
 
 
Leah | |
Upp