You spin my head right round

Känns som om hela min värld kretsar kring dagis, bröllop och Turkiet just nu. Kanske inte så konstigt egentligen. Mycket saker dom snurrar runt i huvudet hela tiden. Fungerar inte alls. Låser mig totalt när det blir så. Men men, snart så ordnar det väl upp sig, bara jag börjar beta av sakerna...



Leah sover i vindskyddet idag igen. Gick mycket lättare att söva henne idag. Ska bli mycket spännande att lämna henne på måndag. 
Elvira är det absolut inga problem med, hon stormtrivs och tycker att det är tråkigt att vi måste gå hem redan klockan 3.

Imorgon är Jimmy iväg på klättringskurs och Elvira ska på teater med mormor. Funderar på vad jag och Leah ska hitta på. Är det så här fint väder så är jag sugen på att bada någonstans. Vi får väl se vad som händer.


Känns skönt med helg. Helt sjukt vad sliten man blir av att gå på dagis! Hahah. Däckade med båda barnen klockan 8 igår. Kändes alldeles lagom med 10 timmars sömn 😆


| |
Upp