Lyxig onsdag

Känner mig lite halvt nere. Allmänt tom på energi och bitter. Undvik att umgås med mig om ni kan ,  för er egen skull....

Läkaren misstänker att jag har magsår. Ska lämna in de sista proverna och invänta svar.  Vi får väl se vad som väntar. Känns sådär...mest för att processen känns jobbig och läkaren föreslog gastroskopi. Låter inte så lockande.

Idag kom Alex och Felix hit en sväng och vi har ätit lunch och hängt i parken. Kändes lite lyxigt att ha sällskap måste jag säga. Brukar ju normalt sett spendera tiden själv. 
Felix blir hela 4 år på lördag och då blir det kalas för hela bunten!



För övrigt så är det sista dagen att ansöka till högskolan idag. Igår var jag tvungen att gå in och kolla så ansökan såg rätt ut och sådär. Även  betygen bar inlagda så det känns bra. Undrar dock hur jag ska räkna min merit när jag läst utökat program. Får olika svar överallt. Hoppas verkligen att jag kommer in!


Roligare än så är det inte för tillfället...



| |
Upp