Getaway

Tjoho!
Sitter för tillfället och nattar barn så passar på att skriva lite tänkte jag. Lugn vecka, fokus just nu ligger på det kommande höstlovet nästa vecka då jag och Jimmy drar iväg på en 40 h kryssning till Tallin utan barn! Första gången vi tsm är utan henne två nätter, känns lite läskigt men jag vet ju hur mycket hon älskar att vara hos farmor och farfar så det blir nog knappast ngt problem för henne. Bara jag som kommer sitta och nojja, haha.
Men det ska verkligen bli så skönt och så galet välbehövligt. Bara vara vi och herregud, att få sova en hel natt (!) Fröken har haft en period där det vaknas varje till varannan timme varje natt vilket har resulterat i uppgång 5-7 gånger varje natt senaste veckan. Gissa om jag är utmattad?!





Nej nu sover barnet så nu blir det till att diska innan jag totaldäckar.
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Blogga oftare! Din blogg är sjukt bra :)

Upp