Shopping

Dagen har spenderats med mamma, Jimmy och Elvira  i Täby centrum och Sollentuna Centrum för lite shopping till mig. För en gångs skull kom jag hem med en hel del grejer till mig själv och det mesta dessutom till reapriser! Alltid så mycket roligare att handla när det är billigt. Betalade högst 99 kr per del, men det mesta kostade 49 kr. Helt otroligt! Ett par jeansshorts till sommaren för endast 49 kr! 200 kr rabatt är ju inte fel.

Slänger upp lite bilder på det jag köpte.

  

      (Klicka på bilderna för att göra dem större)

En härlig stickad tröja, ett par bastoppar, underkläder, jeansshorts, leggings, en flanellshorta, 2 par mjukisbyxor (ett par svarta och ett par gråa).

Känner mig riktigt nöjd iaf!
Imorgon ska jag och Elvira träffa min pappa och käka lite lunch medans Jimmy jobbar.

Sen får vi se om Malin och Lasse (Jimmys syster och hennes kille) behöver någon mer hjälp med flytten. Var med och hjälpte dem igår men får se om de behöver oss mer. De flyttar nämligen in i samma länga som oss, så vi är numera grannar. Blir roligt!

Nu ska jag mysa med mannen en stund innan det är dags för sängen.
Fortsatt trevlig helg på er gott folk!
Elvira 1-2 år | |
#1 - - Ina:

Alltid roligt när man får köpa till sig själv.

Upp