As usual

Ska snart göra mig iordning för att åka iväg till Jimmys kusin som idag fyller 10 år. Och eftersom jag ska iväg så förstår ni att det inte är någon bebis på väg.
Fick dock kraftigare och tätare värkar igår, har sovit dåligt inatt men nu så är det lugnare.
Testade att lägga mig i ett bad igår för att se om det avtog, men det blev bara värre. Så igår låg jag med rätt onda värkar med 8 minuters mellanrum. Det slutade dock där och nu är det som vanligt.
Saken är den att jag tror inte att det händer något utav värkarna - känns liksom inte som om de påverkar livmoderhalstappen. Vad gör man liksom? Kan ju inte hålla på såhär i 3 veckor till med värkar som inte gör någon nytta (om det nu är så). Får ju inte sova ordentligt på nätterna heller för värkarna håller mig halvvaken.
Ska man testa att trycka i sig alvedon? Har hört att det ska sluta göra ont om det bara är förvärkar?


             Venezuela 07/08

Nu ska jag klämma mig i några snyggare, obekvämare kläder så man ser lite acceptabel ut iaf.
Ska bli så sjukt gott med lite tårta, har längtat efter det i flera dar. Har aptit som en häst, tryckte först i mig kinamat, sedan en youghurt och 2 mackor och nu sitter jag och äter lite godis. Tur att man har någon annan att skylla på.

So long
Graviditeterna | |
#1 - - Alex:

haha jo jag vet :P jag hoppas då att min lilla kompis bebis ska komma snart så att jag har någon att leka med ^^ haha <3

#2 - - Alex:

SV: inte till jul Andrea, senast den 21 oktober :)

haha menn du ska se att han kommer på tisdag när du kommer hit och ska leka med mig ^^

#3 - - Jessica:

Jodå, jag kan lova att dina värkar gör nytta! När du väl känner att det är på allvar, och du kommer in på förlossningen, så ska du se att du redan har börjat öppna dig. Alvedon kan du absolut ta, i alla fall så att du kan få slappna av lite och kanske få sova, för tro mig - sömn lär du behöva! ;)

#4 - - Anonym:

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Upp