Torsdagen den 15 oktober

Hej på er...

Det var ett bra tag sen jag uppdaterade. Men jag har ju bestämt mig för att jag bara ska skriva i bloggen för min egen skull, och därmed bara när jag känner för det.
Och på sista tiden har jag inte haft lust, ork eller något att berätta om.

Nu har det hänr lite grejer så jag tänkte att jag kunde dela med mig av lite av den informationen.
Bloggen har jag ju av den anledningen att jag ska kunna gå tillbaka och kolla vad som hände just då eller då.

Förra torsdagen, den 8 oktober, fick min älskade katt somna in.
Efter mycket om och men bestämde vi oss för att det var dags då han hade problem med njurar och mycket annat.
Vi fick Nisse när jag var 3 år gammal, då han rymt från något ställe och hittat hem till en familj i Hässelby som tyvärr var allergiska. Då kom han till oss, han var redan då fullvuxen och vi vet inte hur gammal han blev.
Jag har haft den katten i 12 år och han var min absolut bästa vän!
Jag saknar honom fruktansvärt, lägenheten är så fruktansvärt tom.
Någonstans försöker jag inbilda mig att han fått frid.

                                                     R.I.P

 



I lördags var jag ute med pappa och införskaffade lite nya kläder då jag är fruktansvärt trött på min garderob.
Fick väl inte rikigt så mycket som jag hade velat, men det är en början iaf.

Mycket mer har inte hänt.
Idag så opererade jag bort tanden. Det blöder jätte mycket och jag känner mig alldeles svag. Har sovit 5 timmar men är fortfarande trött, jag får inte i mig någon mat heller och så gör det ont.
Så jag är allmänt arg och grinig.

Sen så är det någonting annat jag går och bävar för men det är ingenting jag kan ta nu.

Pappa pratade med någon verkstad idag också som skulle fixa moppen och även sälja den efteråt så jag slipper oroa mig för någonting.

Annars är allting lugnt
Imorgon tänkte mamma och jag gå och se "Flickan som lekte med elden" så jag hoppas att jag mår bättre imorgon kväll så att vi kommer iväg.

Men nu vill jag gå och umgås lite med mamms.

Jag vill passa på att ge Rickard en enorm kram då han är den finaste vän någon någonsin kan önska sig.
Han får mig att le i de allra svåraste tiderna.
Massor med kärlek till dig gubben<3

Ha det bra!
Kärlek

Livet före mig | |
#1 - - jimmyh:

jag älskar dig <3

Upp