Dreams

Hej igen då.

Nu har jag gjort allt som måste göras, humöret är i botten! Energin är slut och det är inte lätt att försöka vara glad, tro det eller ej men jag försöker anstränga mig.

Jag saknar min pojkvän, och jag är förundrad över hur mycket han står ut med.
Känns som om han håller på att tröttna - men det är antagligen bara inbildning som vanligt. Jag oroar mig alldeles för mycket, vid det här laget borde jag väl veta att han älskar mig och alltid står kvar.
Men jag saknar honom extra mycket och vill bara ha honom här!

Mamma är bajs, skolan har jag ingen ork till och det är så mycket saker jag borde fixa som inte finns på schemat just nu då jag verkligen inte orkar!!
Så många prov och så många långa dagar. Suck!
Tur att tiden går ganska fort.

Nej, ååh vad jag vill ha min pojkvän!
Och inte svarar han i telefonen heller, han är så upptagen min lilla älskling.
Vill ju prata med honom innan jag ska sova, alldeles ensam. *snyft'
Nej nu blir jag bara ledsen, imorgon får jag iaf träffa honom och då är vi ensamma hela kvällen då mamma är borta.
Skönt!

Kolla in på den här sidan iaf, var riktigt cool, sån tapet skulle jag vilja ha i vårt hus!

Nej, pusspåer
Livet före mig | |
Upp