BRUSTABLETT

God morgon antar jag.

Jag känner mig fortfarande lika sur, ledsen, konstig som jag gjorde igår, jag fattar bara inte vad  som är fel.
Igår när Jimmy ringde runt 10 för att säga godnatt så bara bölade jag, spelade ingen soll vad han sa, tårarna bara rann och rann. Vi pratade i 1 timme och 43 minuter haha, jag grät nog i 43 minuter iaf. Min stackars älskling.
Kändes bra efter att vi pratat men sen vaknade jag upp med mamma igen, asså jag älskar min mamma och vi brukar alltid komma överens men på senaste tiden har hon varit en riktig gnällkärring. "Dammsuga där, diska här, gå ner i tvättstugan, börja träna, hitta jobb, sluta klaga, gör läxorna" Det är inte direkt så att jag är världens lataste, visst kan jag också vara slö men snälla. JAG FÖRSÖKER!

Nej, men hur som helst så...Lever jag och ska idag få träffa min älskade pojke.

Jag har även SO prov om Franska revolutionen och så måste jag börja bli klar med stickningen....
Efter skolan blir det till att städa hela denna jävla lägenhet så mamma kan låta mig vara och sedan måste jag ner till centrum för att hitta på något att köpa åt Moa som fyller år idag! Yay!
Massa grattis på den stora flickan!! ♥


Nej, men vi hörs senare...Ha en toppen dag!

Livet före mig | |
Upp