On the way!

Japp, dagen har ägnats åt förberedelser.
Benen är lena som en babyrumpa, ögonbrynen är noppade, hyn är strålande tack vare ansiktsmasken.
Jag känner mig fräsch och redo för en helkväll med bus och skojj! Jag hoppas att det blir som jag tänkt mig så att jag inte förväntar mig alldeles för mycket.
God mat, avslappning, härligt sällskap och lite nya miljöer. Eller ja, nya och nya. Det var ett tag sen man åkte båt måste jag säga, eller ett bra tag sen jag åkte Birka.
Jag tänkte inte skriva något världslångt inlägg utan tänkte bara berätta vad som händer och att jag inte kommer skriva något förrens imorgon.
Påminn mig om att jag ska ta upp en riktigt intressant grej om män och kvinnor i förhållanden när jag kommer tillbaka. Såg nämligen det på Oprah idag.

Nej nu får ni lite bilder från dagen.



Jag i ansiktsmask



Färdiga för att åka, dock inte i finkläderna.
(Ignorera att jag ser otroligt ego ut)
Livet före mig | |
#1 - - Pamela:

Ni är verkligen ett passande par du och Jimmy. hoppas ni hade det kul på båten. :)

Upp