Elefanter....

Tusen elefanter klampar runt i mitt huvud just nu.
Har varit en halvt stressig dag, jag orkar inte att springa fram och tillbaka mellan ställen på det här sättet. Känner att jag blir stressad, irriterad och trött.
Men nu är dagen slut och det har varit roligt att träffa Alex, Chris och Rickard.
Jag har dock inte fått något vettigt gjort idag, benen måste fortfarande rakas med aj aj maskinen och väskan måste fortfarande packas.
Dessutom så lossnade plattan i tandställningen idag så det kan hända att jag behöver rusa iväg till tandläkaren imorgon också, något jag varken har tid eller lust för. Suck!
Kul att det har hänt grejer i veckan men jag känner mig fan mer stressad nu än vad jag är under skolveckor.
Jag är bara deppig och trött på att jag inte hinner med alla saker jag borde göra. Men jag ska sluta klaga för det är antagligen inte alls kul, jag är i alla fall glad för att imorgon så blir det kryssning och då ska jag försöka ta det lugnt och mysa med älsklingen. Kanske relaxa i spa - avdelningen *Hihi*

Nu ska lilla jag lägga mig, Jimmy sitter ovanligtvis inne i vardagsrummet med datan i knät och geekar bloons, får väl se när han kommer och lägger sig. Orkar liksom inte klaga mer.

Puss och sov gott!
Livet före mig | |
Upp