Kärlek till folket

Hallå hallå!

Sitter just nu hemma hos Anden, har precis avslutat familjemiddagen med dem, vilket bestod av att jag bjöd på pizza. Men, jag känner mig riktigt generös idag. Jag tankade bilen också, mycket generöst!

Dagen har ju spenderats i Stinsen med Alex. Jag har shoppat grejor för hela 2500 kronor. Bilder på shoppingen kommer lite senare.
Har varit mycket härligt att umgås med henne, vi passade dessutom på att planerna lite inför nyår.
Alex kommer ju över och äter middag med oss och umgås, sedan ska vi träffa Angelica och Max och sen skulle Jade och Tomas komma och smälla raketer med oss. Så det blir riktigt mysigt hoppas jag.


Jag "krockade" med bilen idag också. På väg hem till Anden när jag lämnat Alex så såg jag inte bussen och hann inte bromsa för att det var så halt så jag körde rätt in i snöhögen och sedan satt jag fast där. Jag blev fett chockad, men på något sätt lyckades jag ta mig ur bilen och så kom en gubbe ut och hjälpte mig putta på bilen. Så jag kom ut på vägen igen och kunde skakat köra vidare.
Det tog ett par minuter innan jag kunde samla mig och börja andas normalt igen. Hjärtat skenade verkligen.

Men nu ska jag vara lite social.
Kärlek till folket
 
 




Livet före mig | |
Upp