2009-08-27

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro.
Det har varit så mycket nu de senaste dagarna så bloggen har inte varit prio ett.

Jag drar allting väldigt snabbt, så häng med nu.

I tisdags så blev det lite handlande på IKEA då jag har hållt på och göra om mitt rum.
Orkar tyvärr inga bilder nu.
På vägen hem fick jag reda på att någon försökt sno min moppe och att låset var söndersvetsat, och mitt i allt ihop så går bromsen på bilen sönder så den inte gick att köra mer...
Under onsdagen var det storstädning, ommöblering och sortering i garderob och lådor här hemma.
Och idag så har vi varit på bio och sett Beck - i stormens öga.

Nu ligger jag här i sängen och är dödstrött. Men jag kände att jag behövde uppdatera lite iaf.

Jag kan ju även berätta att jag, som hatar att uppträda eller att ens prata inför klassen har ställt upp på att sjunga en ABBA låt tillsammans med lite folk som avslutning när Norskarna, Danskarna och Finnarna har varit här...¨
Wow säger jag bara!

Nej nu måste jag få lite sömn.

Love
Livet före mig | |
Upp