Fullspäckat

Hallå där! 

Jag har haft en helt underbar helg, har verkligen varit hur mysigt som helst.

Tänkte göra en liten sammanfattning om dessa tre dagar bara.

Fredag: I skolan var det So-prov, det gick käpprätt åt helvetet. Jag är vanligtvis en mycket duktig elev, men när man varit frånvarande i 2 veckor och det kommer frågor om saker de gått igenom på lektionerna då kan jag inte hjälpa att jag sitter och ser ut som ett frågetecken. Förutom detta så hände inte mycket mer i skolan, dagen flöt på som vanligt.
Jag har inte deltagit på gympalektionerna under veckan pågrund av att min kropp inte pallat det ( detta är inte för att jag är lat utan för att jag varit sjuk, fast lat är jag ju också men inte i det här sammanhanget) så under gympan så fick jag stå och ta tid på de som gjorde konditionstestet.
Efter skolan så skulle jag åka till Väsby, det visade sig att även Angelica skulle dit så vi tänkte sällskapa, men det blev ändrade planer pågrund av att hon skulle duscha och fixa lite grejer så det hela slutade med att jag och Albin sällskapade till stationen.
Albin skulle nämligen åka och träffa Malin<3
Vi skulle iofs åt olika håll men det var trevligt att inte behöva ta sig den där tråkiga vägen alldeles ensam.
Hur som helst så hämtade älsklingen mig på stationen och vi åkte hem till honom och hade det lite mysigt.
Jimmy saknade sin extra mamma så helt plötsligt så blev det en radikal förändring av middag och planering.
Anna kom över och vi hade det trevligt. Sedan drog vi ner till Fredrik och spenderade resten av kvällen där, det blev mycket lek med F´s lillebror André, både jag och Jimmy var helt slut när vi kom hem.
Trevligt hade vi det iaf =)<3

Lördag: Vid 9 vaknar jag och är hur pigg som helst. Jimmy ligger bredvid mig och sover så sött<3
Mamma och Malin är i full gång och rensar garderober, dammsuger och allt vad de gör.
Jag går iaf upp och går på toa och lyckas skrämma mamma så hon hoppar rakt upp i luften, hihi *djävul*
Jag går in i Jimmys rum och sätter mig och läser bilsport en stund, sedan lägger jag mig bredvid honom och bara tittar på min underbara pojkvän som ligger där så sött och sover. Jag ligger och smsar med Fredrik en stund och vi bestämmer att han ska komma över och hjälpa oss dela ut reklamen. Så när Jimmy vaknat så käkar vi lite frukost och sen fixar pappa tid för att bowla eftersom vi hade planerat att bowla på vår 2 månaders dag.
Fredrik kommer över när han är klar och sedan bär det av. Ut med reklamvagnen och börja jobba.
Denna vecka så var viss reklam adresserad vilket gjorde det hela lite jobbigare. Men vi skötte det smidigt och var klara efter 1 och en halv timme. Vi var hemma vid 13.00 och vi skulle vara vid bowlingen vid 14.00, så Jimmy och jag hopppar in i duschen, fixar till oss och sedan åker jag, Jimmy, mamma och pappa iväg till bowlingen.
Jag hade inte bowlat på över ett år så det var väldigt kul att göra det, jag måste ju säga att det var väldigt ovant och det gick väl inte alltför bra men jag gjorde den första striken *stolt* - men efter det gick det bara sämre och sämre.
Pappa var väldigt kaxig bara för att han aldrig någonsin förlorat i bowling så därför sa jag att om Jimmy vann över pappa så lovade jag att köpa chokladbollar till min älskling.
Och gissa vad?
Självklart vinner Jimmy =D<3
Min placering behöver vi inte prata om va?

Efter bowlingen så var det bara hem och sen iväg till Hannah, vi stannade till vif Grimbo lite snabbt, fixade lite grejer och jag fick träffa Pontus som jag inte träffat på år och dar, lilljonte, lillanton och även Rappel.
Det är så roligt när killarna blir så frustrerade. Bara för att jag inte sett dem på länge så får de jätte stora och långa kramar och de tycker de inte direkt om. Skrattar lika mycket varje gång.
Efter 20 minuters moppetur i motvind så var vi iaf framme vid Kalhäll station, där kom Tobias och mötte oss.
Trevligt att träffa både Tobbe och Hannah igen.
Vd typ 19.00 så gick vi till centrum och käkade på en mysig restaurang och efter det så blev det konsum där vi ladde upp med lite slisk inför kvällen, så köpte jag även chokladbollar till Jimmy.
Sedan hyrde vi American Pie - Beta house, snuskig, lite smått äcklig men väldigt rolig.
Vi var även ute med Hannah´s hund Zigge, han är så otroligt söt<3
Vi träffade Tobbes klasskompis och stod och pratade med honom ett bra tag, trevlig grabb.
Vid 22-22.30 någon gång drog Tobbe, vi kollade klart på filmen och sedan var det även dags för oss att börja åka.
Tack för en mycket trevlig kväll båda två<3

Söndag: Dagen idag har varit mycket lugn, Jimmy vaknade med otrolig smärta i ryggen. Jag skulle tro att han stäckte sig eller något liknande igår vid bowlingen. Han har haft problem med ryggen tidigare så han ramlat med snowboard.
Jag hoppas att det blir bättre snart, hatar att se min älskling ha ont och jag inte kan göra något<3
Sen kan jag ju bara passa på att berätta en annan kul sak... Hela mitt liv har jag sagt att jag inte ska ha någon moppe, mamma har frågat, pappa har frågat, Jimmy har frågat men jag har varit bestämt. Tills idag....
Inatt drömde jag nämligen om "min" moppe. Det går inte att förklara men bara sådär så har jag blivit helt bestämd på att jag självklart ska ha en moppe. Så jag berättar detta för Jimmy och han tycker det är jätte kul så vi kollar lite på blocket och sådär och hela dan går jag runt och fortsätter tänka på moppar. Jag vill inte ha något annat än en cross moppe och jag har blivit helt dödsförälskad i en Derbi Senda. Så när jag kom hem ikväll så satte jag mig och pratade med mamma om detta. Och hon tyckte att det var jätte kul och tyckte att det var en bra idé för mig att skaffa moppe. Så vem vet, nästa sommar kanske jag kommer på en Senda?

Gud, så här mycket hade jag verkligen inte tänkt skriva.
Känner att ögonen inte orkar så mycket mer just nu.

Men jag måste bara berätta att för typ en månad sen så hittade jag min drömbil i Bilsport tidningen. Jimmy tycker inte alls om den men jag är dökär.


Måste bara få lägga upp en bild på denna vackra varelse



                                                                      Ronn Motor Comany´s "The Scorpion"
                                                                                     
- Min andra kärlek

Sen måste jag ju bara få berätta än en gång om min första och viktigaste kärlek,
min helt underbara pojkvän som jag älskar mest av allt.
Jimmy, jag älskar dig av hela mitt hjäta.
Du gör livet värt att leva och lyser upp min värld på ett sätt jag knappt kan förklara<3
Livet före mig | |
Upp