Gott nytt år!

Då var det helt plötsligt 2016! Året har gått så jäkla fort och jag har svårt att inse att det redan är över. 
Vi började 2015 med att köpa lägenhet och därefter väntade flytt. Sedan var det dagisstart för Leah och nytt dagis för Elvira,  bröllop, bröllopsresa och jag påbörjade studierna mot att bli sjuksköterska. 
Inte lika mycket planerat detta år, men jag väntar med spänning på att se vad detta år har att erbjuda!


Gårdagen spenderades tillsammans med vänner. Det blev lite spontant firande eftersom vi tänkt vara ensamma från början men det blev middag hos spel hemma hos oss och sedan stod jag, Jimmy och Leah på terassen vid 12 - slaget och tittade på alla fina raketer. 
Leah somnade tidigt men vaknade strax innan 12 slaget och var orolig, Elvira däremot sov igenom alla smällar. 

Imorgon ska Leah mysa med mormor medan jag, Jimmy och Elvira ska gå på disney on ice. Elvira fick det i julklapp av oss nämligen. Blir mysigt med en dag när allt fokus är på henne!
Ska bli jättespännande

| |
Upp