Torsdag

Det fick bli soffmode med den minsta i familjen idag med. Hon har varit feberfri sen i tisdags men hon hostar så på nätterna så varken hon eller jag kan sova. 
 
Ska iväg till KS idag för allergisprutan men Leah får helt enkelt hänga på. Har sedan oktober varit där varje vecka för att få sprutor för immunisering mot pollen. Snart trappas det ner och jag ska då gå var 6-8 v i ett par år framöver. Hoppas innerligt att allergi ska bli bättre så att man slipper ligga död hela pollensäsongen. Men vi får väl se hur det blir.
 
Ikväll blir en lugn kväll hemma med barnen, den här veckan har gått i ett så det blir skönt med en kväll utan aktiviteter. 
Är så himla stolt över tjejerna som var enormt duktiga på uppvisningen igår. Det var lite nervigt och jobbigt innan de skulle gå ut men de var nöjda efteråt. Nästa vecka på lucia så uppträder de i Väsby Centrum kl. 17.00. Då ska resten av familjen få se när hon sjunger också. Kan tänka mig att det blir ännu mer nerver då eftersom det förmodligen blir mer folk och lite annorlunda stämning än mot vad det var igår. Men det var bra träning att uppträda för ett lite mindre sällskap igår tror jag. 
 
För mig väntar kvällsjobb imorgon och sedan dagpass på lördag. Får söndagen med familjen iaf innan sista veckan på praktiken inleds på måndag. Åh så skönt!!!
 
Är lite sugen på att ställa upp julgranen i helgen, brukar vanligtvis vänta tills bara några dagar innan men vore lite mysigt med lite mer julstämning redan nu. 
Nästa helg blir det julbak också tillsammans med några vänner, kola, knäck och massa annat smaskigt. Snart kanske julkänslorna infinner sig på riktigt!
 
 
Vardag | |
Upp