Lördag

Är helt fel i dagar eftersom jag jobbade kväll igår, är därför övertygad om att det är fredag idag. Men men, äntligen lite helg tillsammans med familjen. 


Slutade strax innan 21 igårkväll och tog då en promenad till Felicia jobb eftersom det bara är 10-15 min från praktiken. Restaurangen var så gott som fullsatt men jag tog plats i baren, blev bjuden på några glas vin och åt min favorit créme brulée. Himla mysigt att träffa Felicia, det var alldeles för länge sen. Var hemma vid tolvsnåret och var därmed ganska död när jag steg upp för att börja jobbet kl. 7 imorse. Men det var lugnt på boendet Så jag kunde passa på att få lite skolarbete gjort under tiden. Min lärare från skolan kom även idag för mittbedömning av praktiken. Hon såg inga problem och var övertygad om jag skulle nå alla mål innan praktiken är slut. Känns så himla skönt att ha bedömningen klar.

Fick sluta redan vid lunch och blev upphämtad av familjen. Vi åkte till Stinsen där Elvira fick välja ut en outfit till nyårsafton. Himla nöjd tjej! 


Väl hemma gjorde vi världens godaste kräftsoppa och har sedan haft en mysig kväll tillsammans.
Jag och barnen passade faktiskt på att klä granen efter middagen. Fick lite feeling när snön ligger så fint på marken. Känns så mycket mer juligt när snön har kommit!


Vardag | |
Upp