Bryta traditioner...

Ligger bredvid en trött liten Leah på soffan som nyss tempade 38,5. Tack för den liksom! Har sista seminariumet I skolan imorgon och sen skulle vi ta jullov. Hon får helt enkelt gå på jullov lite tidigare, Jimmy blir hemma imorgon så att jag kan åka till skolan samt passa på att storhandla. Hoppas på att hon är frisk till julafton. Förra året var hon förkyld och hade feber på julafton och det var inte nå vidare kul. Hon var inte intresserad av paketen eller maten eftersom hon var så sliten. Håller tunnar och tår att vi inte fortsätter med den traditionen i år.


Jag var som sagt till KS idag för fortsatt uppdoseringen. Sista sprutan nästa vecka och sedan blir det längre intervaller mellan. Ska bli skönt att låta armarna vila lite.
Åkte till Mall of Scandinavia efter och strosade lite. Hittade så mycket fint till barnen och kände för att fylla på med mer julklappar men jag hejdade mig själv. Brukar bli så mycket klappar att de liksom glömmer värdet på sakerna. Känns bättre med färre saker som de kan uppskatta. Brukar bli en hel del ändå. Så jag kom bara hem med ett par strumpbyxor och puder till mig. 

Ska försöka få lite sömn själv nu då jag misstänker att det kan bli en del vaket inatt.
God natt! 

Vardag | |
Upp