Time passes by

Tiden passerar utan att jag hinner med den!

Vi är tillbaka i vardagen efter en lång och händelserik sommar. Barnen fungerar bra på dagis och jag är inrutad i plugglivet. 
Var på utvecklingssamtal för Leah igår och det går riktigt bra för henne. Hon är social och leker gärna nära andra barn och vuxna. Igår sov hon i sovsäcken i vindskyddet för första gången. Hon har sedan inskolning sovit i sin vagn eftersom hon har haft svårt att komma till ro. 

Jag har förra veckan ute på auskultation på en vårdcentral i Märsta. Otroligt spännande och givande upplevelse.

Är nu på väg hem från skolan, har idag skrivit den första tentan i mitt liv, i omvårdnadsvetenskap. Kändes oerhört bra och jag väntar med spänning på resultatet. Känns så skönt att kunna lägga denna första kurs åt sidan och fokusera helhjärtat på den nya kursen som börjar på måndag, medicinsk vetenskap.



Ska försöka bli bättre på att uppdatera lite mer regelbundet... Tills dess, ha det gott!
| |
Upp