Höstlov

Länge sen jag tittade in.
Har haft en fullspäckad helg! I lördags var det dop för lilla Leo och sedan direkt iväg till Suz för middag och mys vilket var så himla trevligt.





Och på söndagen var det dans i vanlig ordning och sedan dags för lite kalas igen eftersom släkten inte hunnit vara här för att fira att Elvira blivit 4 år.

Det blev mycket tårtor i helgen då jag hade både beställning och så Elviras tårta. Har kommit fram till att jag måste införskaffa en bakmaskin nu när jag bakar så himla mycket. Elvispen pallar inte riktigt. Men vilket djungel av bakmaskiner. Vad ska man ha?






Just nu sitter jag och Elvira myser i soffan medan Leah har somnat i sin säng. Om en stund kommer Alexandra och Felix hit och vi ska gå till parken en stund och sedan gå ner till invigningen av biblioteket tänkte vi.
Vardag | |
Upp