Stressmode

Det är mycket som händer just nu.. Jag dras fram och tillbaka mellan alla människor, men jag orkar inte längre.
Jag orkar inte gå in på några detaljer, men det här lägenhetsletandet gör mig galen. Jag tycker inte alls om hur vi har blivit behandlade eller bemötta.
Allt om vad lägenhet heter lämnar jag över till Jimmy nu, jag behöver slappna av en stund och tänka på den lilla krabaten och mig själv.



                              Vår ögonsten <3

Hur som helst så åkte jag hem tidigt imorse, mådde dock inte så bra så har sovit fram tills för en liten stund sedan. Och tro mig, jag skulle kunna sova resten av dagen också. Känns som om jag har gått ner i något vilostadie. Jag orkar ingenting och vill ingenting, antar att det har varit lite för mycket på sistonde.

Gårdagen var iaf hur mysig som helst, Jimmy och jag ägnade oss bara åt varandra när han kommit hem från jobbet. Vi shoppade lite kläder till honom och sedan käkade vi ute. Avslutade sedan kvällen med att doppa fötterna i sjön och lägga oss och titta på film tillsammans med Ben & Jerry`s.

Jag håller er uppdaterade angående lägenhetsskiten.
So long!
Graviditeterna | |
Upp