Valborgsmässoafton

God morgon, God morgon!

Idag är det Valborg, ut med april och in med maj!
Varför firar man Valborg? Vad är det som är så speciellt med den här dagen?

Hur som helst tycker jag att det är mysigt att titta på elden och köpa remmar, hehe.



Efter Tallunken är tanken att jag ska bege mig till Jimmy så fort som möjligt, men vilken tid et blir vet jag inte riktigt. Det beror helt på hur lång tid det tar för mig att gå hem.

Den där humlan jag berättade om igår, den måste verkligen tyckt om mitt rum för nu försöker den ta sig in igen. Men fönstret är föör lite öppet och humlan för tjock, knäppa djur det där.

Men nu ska jag borsta tänderna och komma iväg.

HAVE A NICE DAY
Vardag | |
#1 - - Kira:

var riktigt mysigt att få gå och prata med dig under tallunken, känns som vi inte gör det så ofta! hoppas vi håller lite bättre kontakt nu kanske? puss på dig hjärtat!

Upp