Måndagen den 26 oktober

Ny vecka och tillbaka till samma gamla tristess, skola, middag, plugg, säng - skola, middag, plugg, säng.
Haha, nehejdu!

JAG HAAAR LOOOV!

Jag ska försöka vara lite seriös.
Morgonen började hos tandläkaren där jag äntligen fick ta ut stygnen.
Begav mig sedan till frisören och fick tid direkt.
Så nu har jag klippt av mig allt hår. Nej men jag har klippt av allt som var slitet, vilket var 5 centimeter typ.

Bild på det kommer väl sen, tänkte färga håret också så vi får se.
Jag är inte jätte nöjd med hur det ser ut just nu, men men.

Jag ska väl vara glad att jag har hår överhuvudtaget, eller hur älskling?!


Jag tänkte nu städa undan lite här hemma och sedan hoppa in i duschen.

Vid 5 ska jag möta mamms inne i stan för middag och bio. Härligt härligt!
Imorgon blir det hel spadag på centralbadet även det med mamms.

Veckan är totalt uppbokad.

Måndag: Middag och bio med mamms.
Tisdag: Spadag med mamms.
Onsdag: Hälsa på Linda, Niklas och lilltjejen i Norrtälje
Torsdag: Träffa Angelica och Max 
Fredag:
Sova hos Madeleine om hon lyckas få ordning på rörmockeriet *hoppas*

Inget utrymme att andas, underbart va! Men har jag inget planerat så klagar jag bara iaf.

Men gud vad jag tråkar ut er. Stackare!


Säger även grattis till Jade som i lördags (24 oktober) fyllde 15!

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla mer utan göra ngnting nödvändigt.


All kärlek till folket!

Livet före mig | |
#1 - - jimmyh:

ja att klaga på att ens hår ser konstigt ut tycker jag e dumt. Va glad att ni har hår och inte är helt utan som mig.

Upp