Tjingeling.

Fyfan.
Vad kan man säga?

Jade fyllde då år igår, massa grattis på henne!
Och vilken förjävla kul fest, jag har aldrig varit med om ngt roligare, men det kan ju ha berott på ett par saker.

Äh fyfan va kul det var!
Det där måste vi absolut göra om brudar!

Ja, vaknade vid 06.30 imorse, väckte min älskling då snäll som jag är.
Var väl fortfarande lite smått påverkad då men jag gick upp och lekte med katten en stund, tittade på tv, smsade med människor och lite sånt.
Vid 8 gick vi upp och käkade lite frukost och sen gick jag och sen däckade jag igen.
Sov till typ 11 sen var det in i duschen och fixa till sig lite innan morsan kom hem.

Kl. 5 så åker jag och mamma till slussen för att åka på spa kryssning med Viking Line.
Kommer hem imorgon, ni som har mitt nummer får gärna störa så länge jag är inom Sveriges gränser!


Ha det sjukt bra nu gott folk!
Puss och kram!
Livet före mig | |
Upp