Like a rollercoaster

Hej igen då.

Nu har jag hittat ett enkelt sätt att beskriva mitt liv på, det är som en berg- ochdalbana.
Ena sekunden så går kärleken uppåt och vänskapen neråt och andra så är det precis tvärt om..
Kan de aldrig funka ihop? Det skulle vara mycket lättare då!
Kanske bara är mitt liv som är totaly messed up?

Men jag mår relativt bra nuförtiden - om allting löser sig med A så kommer jag må prima sen.
Jag kan ju meddela att jag gett mig in i ett nytt förhållande nu.
Jag mår bra med honom och är otroligt lycklig iaf.
Fick även reda på att J har varit inne på sjukhuset nu igen, denna gången var det en punkterad lunga.
Stackarn.

Går kvällen spenderades hos Fredrik med, Jimmy, Linus, Jade och Ponta.
Vi badade lite, åt och grabbarna pratade moppar, mysigt mysigt.
Jag dumpade Jade med Ponta, så hon sov där och jag spenderade min sista natt med Jimmy.
Imorse åkte han iväg till Dalarna och kommer inte hem förrens på onsdag - det känns som en evighet.
Sen är han hemma tills på söndag, sen åker han igen på söndag kväll men kommer hem igen fredagen den veckan sen är han hemma en hel vecka innan han åker till Mallis.

Men vid halv tio gick vi upp imorse, då sprang hela familjen runt och packade det sista o.s.v.
Snälla Linus kom och hämtade mig hos Jimmy och så sa vi båda hejdå. Sen begav vi oss till Ponta.
Jade skulle ställt väckarklockan på 10.00 men hon somnade tydligen om.
Så där står Linus och jag och ringer och ringer - vi bankar på dörren och kastar bollar på fönstret.
Efter en halv timme vaknar Jade iaf och kommer och öppnar till oss.
Då kunde vi äntligen bege oss till stan som planerat.
Så vi åkte till solna där min kära mor var så snäll och kom och hämtade oss och skjutsade hem oss.
Jade och jag duschade och sen bar det iväg.
Vi skulle träffat Jades "pojkvän" men han ville inte komma ensam, så det gick åt helvetet.

Ponta och Linus drog hem för att kolla på matchen och Jade och jag åkte hem till mig.
Jade satte sig vid datan en stund och jag la mig i sängen och somnade bums!


Nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska ringa igen.
Saknar honom otroligt och det har bara gått en dag<3


 Älskade Jimmy<3


God natt gott folk!
Livet före mig | |
Upp