Scary

Sitter i en helt mörk och tyst lägenhet med ett barn sovandes på mig och det andra sovandes bredvid mig. Vilket härligt stund liksom!

Sara har varit här och hängt med oss ikväll vilket var himla trevligt.

Och vet ni ?... Idag skickade jag in ansökan till högskolan inför hösten. Sååå nervigt!
Sökte sjuksköterskeprogrammet på samtliga skolor i Stockholm + uppsala. Jättesvårt att  veta vilka skolor som är bra eller dåliga så jag rangordnade efter magkänslan  med Sophiahemmet på plats 1. Nu är det bara att hålla tummarna och vänta till juni  (?) när det första beskedet kommer. Känns så stort och så himla läskigt. Vet inte riktigt varför , plugga har jag ju gjort förut men det här känns som en helt annan grej. Det är första gången jag skälv väljer en utbildning som är smal och kommer ge mig ett yrke.




Efter dagis hängde vi  i flygplansparken med Douglas i en timme .  Så himla skönt med sol och lite värme. Blir på något vis så mycket lättare att ta sig ut och vara ute . De som hotar med snö till helgen måste ha fel!



| |
#1 - - Suz:

åååh!! Lycka till hoppas du kommer in! <3

Upp