22 år

Idag blir karln min 22 år!
Tänk så fort tiden går. Minns fortfarande den där sommardagen för 7 år sedan när vi sågs för första gången. Tänk så unga vi var! Eller ja, så unga vi är...

Jimmys föräldrar kom över på lite middag, blev en hel massa olika grillat. Så gott!

Tänkte ge mig ut på en springtur alldeles snart. Så jäkla tacksam att vi bor nära Felicia som hjälper till att dra ut mig. Blev en runda på 5 km i måndags, nytt PB på 33 min. Idag tänkte vi ta en kort runda bara, mest för att komma ut. 
Även varit sockerfri sen förra måndagen. Känns sjukt bra. Antar att det är målbilden att brudklänningen sitter 👌

Imorse var vi iväg och tog vaccin också, det gick bra även om Elvira inte alls ville. Hon grät en skvätt men sen var det bra. Glad att hon slipper fylla på förrens om ett år. Själv ska man tillbaka om 4 veckor.

Efter vaccinering så satte vi på oss regnkläder och gav oss iväg till skogen där dagis hängde så har jag varit med där idag. Det var himla mysigt faktiskt. Så himla lättsamt att umgås med barn!
Leah rockade loss i sandlådan efter lunch när vi var tillbaka på gården och verkade riktigt nöjd över att ha alla barnens uppmärksamhet.



| |
Upp