Juli

Hallå i semestrande!

Här varvas bad med filmmys, bröllopsplanering med Turkietlängtan och lite ångest inför skolstarten om ca 1 månad. 
För ja, jag kom in! Förstahandsvalet var sjuksköterskeprogrammet på Sophiahemmet, utbildningen drar igång den 17 augusti. Känns jättekul! Ångesten beror på att jag kommer att missa 9 dagar i skolan pågrund av bröllopsresan och det känns inte jättekul. Förhoppningsvis löser det sig och jag klarar det.


Förövrigt är vi mitt uppi bordsplacering, valsträning och matplanering. Det är lite att stå i skulle man kunna säga.

Vi har faktiskt inte gjort något speciellt annars. Jimmy var nere på Gotland under Almedalsveckan och sen har de haft läger med Bokstavsbarn helgen som var iofs men annars har vi passat på att njuta av det fina vädret när det varit något och passat på att mysa inne när det varit regnigt.






Om några veckor drar jag iväg på kryssning med mamma och har lite ensamtid utan barn. Ladda lite batterier, spaa lite och äta god mat. Känns riktigt mysigt!
| |
Upp