Bakis

Känns som något i den stilen iaf...Drack en cider igår så det är knappast alkoholen. Men känner mig trött, mosig och har världens huvudvärk.
Som tur är är barnen på dagis en stund idag och jag är ledig. Lägenheten är städad, en gryta med pulled beef står i ugnen tills middagen och tvätten är hängd. Ska bara ta mig iväg och handla innan det är dags att hämta barn. 

Jimmy är borta hela kvällen eftersom han ska föreläsa i stan så mamma kommer över och käkar middag och provar klänningar inför festen nästa helg. Hoppas innerligt att något av det jag beställt funkar.

Vi hade iaf jättetrevligt igår med god mat och många skratt. Var hemma strax efter 21 vilket kändes väldigt lagom. Vi började diskutera planer inför jul och lucia och plötslig slog det mig att det bara är lite drygt två veckor kvar av november. Snart är det december med allt vad det innebär och innan man hinner reagera så är detta år över. 


Måste börja fundera på julklappar till alla barnen så man slipper stresshoppa sedan. 
| |
Upp