Slutet på 2014

Ja idag är det alltså den absolut sista dagen på 2014. Det har gått så fort! Men det har varit ett fantastiskt år. 

Jag fyllde 20 år,  vi fick en fantastisk liten dotter till,  jag tog studenten och jag har spenderat året tillsammans med nära och kära. Jag hoppas på ett lika fint 2015 där jag utvecklas mer, jobbar mer,  tänker lite mer på mig själv och slutar komma med ursäkter. Målvikten ska nås nu! (Världens klyscha, men nu får det vara nog)


Alexandra och Felix kommer hit idag, vi ska grilla lite korv i skogen under dagen och sedan ikväll blir det middag och sällskapsspel för hela bunten. Så himla mysigt! 
Precis som jag vill ha det!  Barnen kan nattas när de är trötta, roa sig med sina leksaker och vi kan gå och lägga oss när vi är trötta. Misstänker starkt att vi kommer sova oss igenom tolvslaget i den här familjen. Men det gör oss liksom inget.  När barnen blir större och orkar vara vakna då kan man anstränga sig.


Ikväll blir det lite oliver och småplock innan middagen, sen blir det baconlindade kycklingfiléer fyllda med vitlök, soltorkade tomater och basilika med klyftpotatis och sallad. Och till efterrätt blir det snabb cheesecake i glas med färska hallon. 
Det ska bli supersmaskigt! 

Gott nytt år! 🎆🎉💜
| |
Upp