Kalas

Varit upptagen med kalasförberedelser de senaste dagarna. Därav avsaknaden av update. Nu är det äntligen över! Jag är lite komisk när det gäller sånt där, älskar att umgås med folk och fika och hejsan hoppsan, men jag tenderar att stressa runt som ett djur dagarna/timmarna innan för att sedan vara så slut när gästerna väl kommer att jag nästan somnar. Denna gång skulle jag inte överlevt utan Alex hjälp. Guld värt med så fina vänner.
Nu sover lillsnuttan efter en hetsig dag med massor med fina presenter.
Morgondagen ska ägnas åt absolut ingenting. Möjligtvis lite pyssel från den underbara pyssellådan gudmor kom med, men mer ansträngande än så blir det inte!




Dessa tårtor som Alex hjälpt mig baka serverades idag. Det finns förövrigt ca. 20 bitar kvar om någon har vägarna förbi imorgon ;)
Vardag | |
Upp