Gräsänkling

Ligger för tillfället i sängen alldeles ensam då karl är ute på jobb och jag inte får träffa honom förrns på torsdag. Känns ruskigt ensamt måste jag säga även om jag vet att lillsnuttan ligger i sitt rum intill och sover.
Jag kan lova att jag har dubbelkollat både fönster och dörrar minst 2 gånger innan jag hoppade till kojs. Känner mig något mer otrygg utan min man i huset.

Som tur var fick vi lite sällskap av svägerskan till middagen och vi har suttit och snackat skit mest hela kvällen. Och såklart hunnit mumsa i oss några bitar av den fantastiska morotskaka jag och Elvira bakade igår. Inte alltför illa för att vara en helt vanlig tisdag ändå.

Nej nu blir det till att försöka somna och passa på att breda ut sig lite extra när man inte har någon som knuffar på en.
God natt!
Vardag | |
Upp