Prinsessa

Har precis lämnat min prinsessa på dagis och hunnit hem för att slänga mig i soffan. Idag kändes det tungt att lämna henne, hade gärna haft kvar henne hemma.



Min stora tjej sov för första gången hela natten i sin egen säng, snacka om lycklig morsa!
Känns som om allting bara rullar på i perfekt harmoni just, jag har allt jag kan önska och tusen gånger mer!

Blir lugnt idag, känner för att bara ligga på soffan, städa lite och ta en promenad typ.


                            Från igår - Felix och Elvira pussas
  
Men nu ska jag vila en stund.
So long

Elvira 1-2 år | |
#1 - - Matilda:

Söta lilla tjejen! Saknar dig får ses nån dag :)

#2 - - Ina:

Gulliga bilder. :) Gud vilka ögon din lilla tjej har, jätte blåa.. Roligt på bilden dock att skuggan faller så att hennes pupiller är olika stora. :D men söt iaf. :)

Upp