Feb 27, 2012

När jag äntligen fick upp min prinsessa imorse, var vi redan sena till dagis. Men jag tyckte inte att det gjorde så mycket, det är ju trots allt lov. Bestämde att fröken får vara hemma med mig torsdag & fredag iaf, vi kan behöva ett par dagar tillsammans, bara vi två.
Har passat på att tvätta och städa idag, sånt där som bara måste göras. Men gud så underbart det är när man väl är klar!
Efter jag hämtat Elvira från dagis satte vi igång och bakade lite, det blev tacopaj till middag, kärleksmums till efterätt och matmuffins med ost och skinka till Elviras picknick imorgon.
Känns som en härligt produktiv dag. Imorgon blir det lunch med brudarna innan jag ska iväg till tandläkaren.
Elvira 1-2 år | |
#1 - - Natalie:

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Upp