Jimmy här

Hejsan gott folk!

Jimmy här, Andrea´s pojkvän, festman och sambo. Även pappa till hennes barn. Till våran lilla prinsessa!

Hur mycket vet ni om mig och hur mycket vill jag berätta?

Kort info om mig. Jag har adhd, Diabetes och Alopecia universalis. Jag är 18 år och gick aldrig i gymnasiet  utan jag fick en praktik plats som ledde till en fastanställning där jag fortfarande jobbar. Och vilken tur att jag valde att börja jobba istället för att plugga. Tänk om jag skulle gått i skolan när vi fick barn då hade det blivit svårt ekonomiskt eftersom att jag försörjer min fina familj.

Vanligt vis jobbar jag på ett lager i Upplands väsby där jag packar paket som ska till kunder, kör truck och mycket mer. Just nu är jag pappa ledig och är hemma med min fina dotter Elvira hela dagarna. Helt enkelt en hemma pappa!

Förutom att ta hand om min familj så håller jag på med musik (hiphop) och håller just nu på att starta en förening för bokstavsbarn (personer med adhd, damp, asperger, add, autism osv.

Igår ägnade jag dagen åt att spela in en låt tillsammans med 16 åriga Nathalie Molle som både rappar och sjunger. Spelade in låten gjorde vi hemma hos mina föräldrar då min mikrofon och alla tillbehör är kvar där.

Här är låten vi gjorde.



Vad tycker ni? Värt att lyssna på? 

Om ni gillar låten får ni gärna lägga upp den i era bloggar och på facebook!

Jag tänker inte skriva om hela mitt liv här men jag hade det väldigt tufft när jag var liten pga min Adhd och jag har felbehandlats och mycket mer. Nu när jag har fått ordning på mitt liv och mår riktigt bra så vill jag hjälpa andra barn och ungdomar som är bokstavsbarn så därför håller jag på tillsammans med mina vänner Linus Östberg och Simon Persson att starta en förening så vi kan hjälpa Andra.

blogg: Http://bokstavsbarnforening.blogg.se

Bokstavsbarn på facebook: http://facebook.com/bokstavsbarnforening





Den här bilden är tagen på mig och Andrea precis när hon blivit gravid och om några veckor fyller Elvira ett år så bilden är drygt 1 år och 9 månader gammal.

Ni får ha det jätte bra och fortsätta följa Andrea´s blogg. Nu vet ni lite om mig också.

Pusspåre
Vardag | |
Upp