TICK TACK

Det är väl ingen som glömt ställa tillbaka klockan en timme nu? Själv har jag varit jätteförvirrad hela dagen och haft lite svårt att fatta vad klockan har varit, som tur är har vi mest tagit det lugnt idag. Städat hela lägenheten ordentligt, och så har jag haft storkok. Nu finns det köttfärssås och annat gott till en hel armé! Men det är alltid bra att ha i frysen.
Efter en skön promenad var det dags att ge sig iväg till Felicias 1-års kalas, var riktigt trevligt med härliga människor och goda tårtor! Tänk att tiden går så fort, läskigt när man börjar tänka efter - ett helt år, men ändå så kort tid...Knasigt.
Imorgon bär det av mot Lek&Bus i Infra City för just det, lek och bus! Och förhoppningsvis blir det även middag med Jessica och company.
Nu ska jag ta och mysa lite med min man!
Elvira 1-2 år | |
#1 - - Ina:

Casper sover ju i samma rum som mig. :) har ju bara en tvåa. Jag har hört om båda metoderna och några andra metoder. En fem minuters metoden är ingenting för mig heller, klarar inte av när han blir ledsen. :) men nu sitter jag i sängen framför honom och lägger ner honom lite då och då tills han somnar. Det fungerade idag men vi får se hur mycket han vaknar i natt. :)

Upp