Dåligt

Mådde piss igår, spenderade tiden på toaletten. Trodde det var magsjuka på g, men det var tydligen falskalarm.
Kom halvvägs till mvc sen var jag tvungen att vända, måste alltså ringa och boka en ny tid. Mamma fick komma hem och hjälpa mig med Elvira.
Känns dock mycket bättre nu...


    Jag bjuder på denna, trots att jag ser hemsk ut.
        Vi ligger och sover tillsammans.

Elvira har också varit lite konstig i magen och har fått världens magknip på kvällen. Hon äter så mycket för att det är mysigt och sedan får hon ont i magen och bara gallskriker. Hemsk när hon är så ledsen och man inte kan göra någonting. Då känner man sig som en hemsk mamma!

Det blir en väldigt lugn dag så vi båda får ta det lite lugnt.
Ska väl försöka ta mig ut på en promenad efter lunch någongång.
Jag älskar detta snöväder! Så länge det inte blir slask.

Imorgon så ska vi till bvc och sedan iväg på julfest på Jimmys jobb, ska bli riktigt trevligt. Har beställt en tröja som jag tänkte ha på mig imorgon, tänkte be mamma hämta den idag. Hoppas att den sitter bra!


Och så tänkte jag ha ett midjebälte. Vi ska dock vara lite fritidsklädda då vi ska vara i en omgjord potatiskällare, hehe. Ska bli mycket intressant!

Nu ska jag nog klä på mig lite.
Ha en bra dag!
Elvira 1-2 år | |
#1 - - Anonym:

Kul med nya kläder. Visa bild på hur den ser ut på sen... :) Tror det blir vrål snyggt med midjebälte

#2 - - Anonym:

Är det Elviras riktiga ögonfärg som du har som header (:??

#3 - - Alice:

Snygg tröja! Vart har du köpt den?

#4 - - Sandra Linder -17år och mamma:

Hej! Jag kollade runt lite och letade efter en skola som passade mig och kontaktade sedan dom. det är bara att ringa runt, prata med syv på skolan och tala om vad du vill och hör ifall dom kan hjälpa dig att komma tillbaka i den takt som du behöver. lycka till! =)

Upp