God morgon!

Jag har bråttom nu också, men stress har en tendens att inte påverka mig längre. Jag har alltid varit en sån där person som stressar arslet av mig för ingenting och gör jätte stora problem av små saker, men sedan jag blev gravid har jag bara glömt bort den där stressen. Ingenting känns så viktigt att jag måste hålla på och stressa upp mig för (förutom att vi inte vet när vi ska få lägenheten, snart hoppas jag). Men jag tycker  bara det är skönt så det tackar jag för!


Inatt har jag sovit dåligt, vaknat och vridit mig och hållt på och stökat. Vet inte varför, men nu känner jag mig inte alls så utvilad som jag skulle vilja vara. Men jag tröstar mig själv med att det bara är idag kvar, imorgon är det halvdag och sedan är jag ledig en vecka. Jag verkligen älskar lov!
Jimmy ska ju jobba på lovet så jag får hitta på massor med annat, hör av er om ni vill träffas.



                                  Jag tycker jag ser så rolig ut, så jag bjuder på den


Men gud vad tiden går fort, nu måste jag klä på mig.
Ha en toppen dag gott folk! (de säger att det ska bli regn, ta med paraply om ni ska ut)
Vardag | |
Upp