Värmeslag

Trots detta fina väder sitter jag inne och häckar - anledning: persienner och fläkten är mina bästa vänner för tillfället. Denna hetta gör mig galen, normala människor tycker att det är varmt, jag svettas bort. Jag klarar inte av att vara ute om det inte blåser. Senare framemot kvällen kan det tänkas att jag orkar pallra mig ut. Gissa om det känns hemskt att sitta inne i detta vanligtvis underbara väder?!

Gårdagen blev inte alls som det var tänkt. Pappa håller på att renovera båten så den gick inte att åka med. Istället satt vi och sa ingenting största delen av dagen. Men vafan, sån är han.



Vi funderade på att ta en sväng till Vaxholm eller något liknande senare ikväll och sätta oss och käka lite glass, så det är väl det som väntar när alla kommer hem från jobben.
Nu ska jag tya och bänka mig under fläkten en stund, börjar bli iktigt illamående och yr nu känner jag.

Tack för mig!
Vardag | |
#1 - - Felicia:

Hi Andrea!

Vill bara säga, gud vilken duktig pojkvän du har :D han rappar helt sjuk bra och han verkar vara en jättebra pojkvän och blivande pappa :D

Lycka till <3

#2 - - Tina:

Sv: Hehe ja! :)

Upp