Nytt år, nya möjligheter

Hallå hallå!

Det här med nytt år, det är bra överskattat. Allt som händer är att man byter ut ett par siffror och börjar räkna om månaderna. Det hela är ju i princip bara psykiskt, för att folk ska pusta ut och gå vidare lite grann...Folk verkar på något sätt låtsas att ett nytt liv börjar bara för att man byter årtal. Löjligt, om du frågar mig!
Men, jag är väl lika positiv som alla de andra, så inte är väl jag rätt person att fråga inte...



Hur som helst, nyårsafton var väl bra. Blev inte alls som planerat, dock.
Alexandra, Angelica och Max skulle ju komma hit, men inte blev det så inte.
Alexandra var tvungen att följa med modern till landet och Angelica lyckades åka på halsfluss dagen innan nyårsafton. Men, vi åt middag med föräldrarna och brodern hos Jimmy, sen åkte vi hem till Angelica och spenderade hela kvällen åt att prata, skratta och sjunga kareoke. Runt halv tolv åkte vi hem då vi skulle möta Jade och Tomas för att smälla raketer. Så det gjorde vi, jävlar vad vi smällde raketer. Och skjuten blev man ju också, men jag lever än! Sen vid ett tiden blev det tillbaka till Angelica för att fira mer med dem. Vi skjöt korkar och drack "skumpa" (Pomack) och sjöng ännu mer kareoke. Om man hade ont i halsen och var hes alltså!
Vid tre tiden drog vi oss hemåt och stupade i sängen direkt.
Och så sov vi till ett idag! Hemskt!
Jag hatar att sova så länge. Men jag kompenserade min slöhet med att ta ett litet spinningpass medans familjen spelade Wii.
Och nu sitter jag här och glor när bröderna spelar golf.



Vi funderar på att ta en sväng hem till Anden lite senare, så får vi väl se om vi blir insläppta. Sen blir det Solna för vår del. Imorgon blir det kryssning med mamma och morbror. Åker till Tallin vid sex tiden och kommer hem måndag någon gång.

Mer har jag inte att berätta för er.
Så gott nytt år!

Livet före mig | |
Upp